Yildizozlem valla canım devletteki en iyi doktor oymuş ben oğuz beye gitmeye başladım çınar da hiç bilmiyorum ama çevremde onda doğum yapanlar var memnun hep birde normal yapmayı düşünüyorsan devlet çok mantıklı bence ben normal istemiyorum korkuyorum o yüzden çınar a gidiyorum