biriciginannesi Ayyy hadi inşallah canım inşallah benimde öyle olur ilk çocuğum değil çok şükür kızım da var ama ne bileyim bu böyle olunca çok üzüldüm aglamakta istemiyorum ama bı yandanda kötüyüm kan sonucunu bekliyorum inşallah doktor der çok yükselmiş sağlıklıdir
biriciginannesi Kimyasal gebeligide ilk defa duydum ilk defa yaşıyorum daha önce 8 haftalıkken düşük yaptım sorna kızım oldu bunda da dedi artış olmasa kimyasal gebeliktir
Bebegimgeliyor10 biriciginannesi benimde 4.5 yaşında bir kızım var 2 senedir çocuk istoyoruz ardı ardına bir bos 9 haftalık , bir kimyasal hamilelik yaşadm sonra pıhtılaşma sorunu varmış düşükler ondan dediler kan sulandırıcı hap falan kullandım 10 aydır Daha yeni hamile kaldım canım şimdi de kan hapına ve karından iğneyle doğuma kadar devam edicem Rabbim sağlıcakla almayı nasip etsin cümlemize 💗🥰
Bebegimgeliyor10 biriciginannesi valla ilk kizimda kan tahlili bile yaptırmadım direk gidip keseyi gördük hiç bir sıkıntı da cekmemistim sonra düşük olunca araştırıldı yani .doktora sordum ilk çocuğumda niye böyle şeyler yaşamadım sorunsuz doğdu hiç bişey kullanmadan dedim çok büyük bir şans dedi çünkü normal bir insana göre 10 kat daha riskli gruptaymisim kan pıhtılaşması da 🙏🏿
biriciginannesi Kızlar kan derecem 99 çıktı doktor geç döllenme de olabilir kimyasal da olabilir dedi (pazartesi 45, Çarşamba 64,Perşembe 99) çıktı