biriciginannesi Kızlar pazartesi günü kan verdim 45 çıktı Çarşamba günü kan verdim65 çıktı sizce normal mi?Bide doktora ne zaman gitmeliyim daha hiç gitmedim
maco61 biriciginannesi tam iki kat artmamış ama %60 Artış yeter diyorlarda sen yarın tekrarla yada bekle pazartesi tekrarla istersen acile gidebilirsen cumartesi pazarda olur bakalım kaç Artacak
Semanur_71 biriciginannesi yerlesmeye caliyor ama çok az artmis canim got yinefe doktora progosterob me verir belki hami yukselmesi icin ama bekleyedebilursin 1000 lere ulasmadan kese ne gozukmuyor
myangelson biriciginannesi az artış olmuş en az 72 olmasi gerekiyor aynı yerde ve 48 saat arayla kan verdiyseniz sağlıksız gebelik gibi duruyor cuma günü tekrar kan verin
Rumsamut biriciginannesi Kesinlikle kadın doğum doktoruna görünün değeriniz normal oranlara göre sağlıklı artmamış gibi görünüyor. Ama erken gebeliklerde böyle durumlar olabilir mi bilemiyorum mutlaka doktor kontrolünden geçin
biriciginannesi Randuvu aldım kızlar saat 2 de kadın doğuma görünecem banada sağlıksız gebelik gibi geldi çünkü çok az artmış
myangelson biriciginannesi sağlıksız gibi duruyor o zaman. Kimyasal olabilir o da düşer kanama başlar zaten kimyasalsa
biriciginannesi myangelson ağrım falan yok migdemde bulanmıyor hiç kanamamda hiç yok sadece yorgunluk var arada da sırt ağrım oluyor
myangelson biriciginannesi kimyasalsa zaten çoğunlukla bir belirti olmuyor kimyasal olacaksa eğer kan tahlili yaptirmasaydiniz adetim geç geldi sanardiniz belki de
biriciginannesi Bilmiyorum valla canm hayırlısı olsun inşallah hastaheneye birazdan gidecem inşallah hiç birşeyde çıkmaz sağlıklı gebelik geç döllenme olmuştur inşallah inşallah 🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲
biriciginannesi Kan verdim yine doktorda kimyasal gebelikten şüphelendi herşeyin hayırlısı olsun inşallah
Bebegimgeliyor10 biriciginannesi canım stres yapma ben ilk 547 ile öğrendim 2 gün sonra 818 çıktı %49 arttı daha önce kimyasal geçirdim yine aynı oldu diye 2 gün kendimi yedim bitirdim sonra birdaha kan verdim 1982 çıktı dünyalar benim oldu şuan 8 hafta bitmek üzere bebeğinde kalp atışını da gördüm duydum🥰