38+2 de çatı muayenesi olduğumda her şeyin yolunda olduğunu, normal doğuma uygun kemik yapım olduğunu öğrendim. Aynı günün gecesi iç çamaşırıma ceviz boyutunda ıslaklık aktı emin olamamakla birlikte gece peçete koydum ve bir süre sonra tekrar. Bekledim uyudum çünkü hiç ağrım yoktu sabah 6da biraz daha fazla ıslaklığın akışına uyanıp doktoruma fotoğraf attım ve saat 9 da beni arayıp hastaneye gelmemi istedi. Geldim muayene oldum ve akanın suyum olduğunu öğrendim hiç açılmam yoktu 24 saat bekleyeceğini suni sancı ilk etapta vermeyeceğini zora kalmadıkça da sezaryene dönmeyeceğini söylese de korkmuştum, çünkü kendimi normal doğuma çok hazırlamıştım. 12 de yatışım yapıldı ara ara sızan sular bu sürede devam ediyordu ve birden sancılanmaya başladım 2 saatte açılmam birden 3 cm oldu ardından 5-7 derken 8 cmde doğumhaneye girdim orada biraz masaj, squat ve ıkınma çalışmalarıyla 18.37de kızımı kucağıma aldım. 5 saat içerisinde çok hızlı bir şekilde açılmamın büyümesine tüm ekip şaşırdı biz de dahil 💕 Aranızdan elendim Rabbim hepinize önce sağlıklı doğum nasip etsin ne şekilde olduğu hiç önemli değil 👋🏻🙏🏻🌸