Merveue Kızlar dua edin lütfen sancılarım var hastaneye yatırıldım. Ciğer geliştirici yapıldı bekliyorum
tmtamam Merveue Rabbim ikinizede şifa versin şimdiden korkma sakın sakin olmaya çalış başka bir sıkıntı mi var yoksa aniden sancı mı geldi
tmtamam Merveue aynı haftadayiz Gebelik süreci olumsuz mu ilerledi ne olduda sancı başladı canım iş mi yaptın
Merveue tmtamam herhangi bi sıkıntım yoktu gebelikle alakalı günlük rutin işleri yapmıştım sancılanmaya başladım birden
Thirtyynovember Merveue benim çok ağrım var 24 saattir regl ağrısı gibi 2 gün önce gitmiştim çatı muayenesi için ama artık çok arttı ağrılar o yüzden yarın tekrar gidicem acaba bu şekilde mi başlıyor herkeste diye merak ettim.. çok geçmiş olsun inşallah sağ salim kucağına alırsın bebeğini dua edicem🙏🏻
Merveue Thirtyynovember teşekkür ederim amin inşallah herkeste ağrı farklı oluyor sanırım sizede geçmiş olsun inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız
ikincibezelyeayak Merveue Aynı şekilde 33 de oldu 36 da sağlıcakla kavuştuk . İns sizinkide 1 2 hafta bekler haftanız kötü degıl hiç korkmayın akışa bırakın kendınız stres yapmayın kavuşmaya az kala düşünün hep
Merveue ikincibezelyeayak inşallah bekler hazırlıklı değildim ilk gebeliğim olunca da korku heyecan hepsi var üzerimde
tmtamam Merveue korkma canım Allah’ım yardımcın olsun belki birsyler olur yoluna girer güzel düşün doktor ne dedi bı konuş bakalim belkki tutmaya çalışırlar sancıların çok ilerlemesse haftannda iyi kötüyü düşünme
Merveue tmtamam inşallah sancılarıma bakıp karar verecek doğum olabilirde olmayabilirde diyor sürekli alttan muayene olmak canımı çok yakıyor açılmaya bakılıyor
Catperson Merveue geçmiş olsun, nasıl oldunuz şimdiye?🙏 dün akşam çıktım ben de serum ve ilaçlarla durdurabiliyorlar sancıları, inşallah etkili olur sizin için de 🙏 bir hafta on güne ihtiyaçları var daha acele etmesin bu bebişler🫠
Merveue Catperson teşekkür ederim doğum odasından normal servise alındım kontrol altında tutuluyorum şuan bebişler erkenci bizim doktor doğum sancın başlamış diyor ama ben o kadar acı hissetmiyorum
Heyecanlianne-1 Merveue Allah yardımcınız olsun. Benim haftam daha erken benimde NST de sancı çıktı. Endişeliyim