Meralinmucizesi Annekuzusu123 sendede kasılma baskı var mı bugün gün boyu vardı ama akşam aşırı sıklaştı şu an uzandım ama hala var yani soğuk ter dokuyorum sende böyle oluyor mu
Annekuzusu123 beyzanuruzumcu8087 38+2 de sezeryan mı olacaksın Hay maşallah bizde bi 37 yi görürsek şükür
Annekuzusu123 Meralinmucizesi baskı aşırı var bende vajinada bide kalçada sanki bişi sıkışmış kalmış gibi çatı kemiklerim acaip ağrıyor
beyzanuruzumcu8087 Annekuzusu123 38+3 e denk geliyor canım inşallah bir dogurursam inan çok ağırlaştım aşırı derecede oturmada zorlaniyorum inan 🥰💖🥹🥹🙏
Annekuzusu123 beyzanuruzumcu8087 valla bende öyle diyorum çünkü baskı acaip çok yürüyemiyorum çatı kemiklerim ayrılıyor sanki
Meralinmucizesi Annekuzusu123 doktorun birşey derdimi benimki doğuma hazırlık yapıyor dedi siklasirsa hemen konturole git baktın başlamış gel dedi
Annekuzusu123 Meralinmucizesi dedi artık çok normal dedi doğuma hazırlık yapıyor dedi 9 aylık oldu dedi dinlen ama dedi bu haftalarda yorma kendini dedi en azından bi 37yi görelim istiyorum dedi
Yavuzzynpmhra Annekuzusu123 yine yazıcam aynıyız😀 benimde haftaya cuma tarih veririm 37yi 3-4 gün tırmanmaya çalışalım dedi 🤭 birde aynı gün doğuruyormuşuz :)))
Annekuzusu123 Yavuzzynpmhra ayy evet demi 😂benimki de daha tarih vermedi pazartesi kontrol var belki o zaman söyler 36+4 oluyorum en azından bi 37 yi görelim demişti bana o zaman konuşalım demişti
curlyanne Annekuzusu123 tam aynıymışız 36. haftaya girdik doğum ne zaman olacak belli değil ama artık hemen gelsin istiyorum 🥹
Annekuzusu123 curlyanne seninki normal mi benimki sezeryan Allah izin verirse pazartesi söyleyecek 36+4 oluyorum kontrol var