esractn ay pişman ettin yani varya tamam anlıyorm bende aynı durumdayım bende full yatıyorumda sen yazdığım şeyi niye üstüne alınıyosun hala onu anlamadm tanımam etmem seni ne derdim ola bilir seninle benim ya. Allah kimseyi evladıyla tabiki sınamasın bende çok zor günler geçirdim bende hastanede yattım 28. Haftamda açılmamı öprendim bende. Anlamıyorum ne buladr zoruna gitti yazdığım bişeyde yok. Moral verdim o soran arkadaşa sadece bak ben nasıl bekledim 4 haftadır durur stres yapma dedim. Ne dememi isterdin? Ben çok ağladm çok yıprandm boşuna dedim sadece dua dedim. Yazdıklarm bunlar zoruna giden ne Allah aşkına? Burda herkes bir birine moral vermeye çalışıyo bende elimden geldiğince birine umut olmak istedim. Kötümü ettim? Ağlamak stres arttırır sende kendine fazla stres yapma bence benim yazdığımda ne zoruna gittiyse. Allah bebeklerini sağlıkla zamnında kavuştursun sana. Ama fazla alıngan ve fazla streslisin anlaya biliyorm seni. Ama kendine yaparsn canım benim. Tanımadığın bir kadının yazdığı bişey buladr etkilemesin seni. Hoş halaa yanlış bişey yazdığmı düşünmüyorum ama stresten uzak dur dua et bol bol bebeklerin hisseder sinirini stresini Allahım sağlıkla kavuştursun🙏🏼