Mervenin Bence sen benim yazdığımı oku suan, canım yazmışım ters bisey söylememişim ve basima neler geldiğini anlatmışım sadece saldırmak boyle bisey mi? Ha öyleyse ben yanlış biliyomusun o zamn kusura bakma ne deyim 😏
3cm olup perişan olanlar var burda ben böyle olsam güle oynaya gezerdim demissin. Çoğul bi kelime kullandığın icin bende üstüme alındım evet. Şimdi doğarlarsa yaşamazlar diyen 3 tane doktor var, gülüp oynayıp gezmem normal bisey mi olur sence ? 28.haftamda faln olsam o dediğini yapardım ama ben daha 20.haftamdayım ikizlerimle