Seyma3456 ben geldim açılmam 1 cm olmuştu 2 cm den düşmüş doktor Doğum başlamış dedi ama kemik yapım açılmaya müsait değil diye kanala tam girmeden hemen almamız lazım dedi aç karna gittim diye yarım saat sonra sezeryanda buldum kendimi bebegim çok küçük rahmim küçükmüş sezeryan agrısı çok kötü bir şey ilk kalktığımda özellikle ama çok şükür ben Miray Zin kızıma kavuştum darısı başına 😍