Emelinda Seyma3456 ben bile heyecanlandım okuyunca, 38 olcam ben de yarın, sağ salim kucağınıza alın inşallah, duş alınca geçti mi ağrılar şimdi ne durumda?
Seyma3456 Zeynepksr yoğun biraz canim ve belim kopacak gibi su an sanki adet oluyorum bebekte hareket ediyor
Zeynepksr Seyma3456 benim öyle oldu hatta 2 cm açılmam da oldu şimdi üzerinden 2 hafta geçti ama şu an bel agrım çok fazla Doğum sancısı mu ayırt edemiyorum
Seyma3456 [bilinmeyen] daha yeni doktora gittim nst de biraz sancı çıkmıştı haftaya gelir diyordu zaten ama insan yine de telaş yapıyormuş ya
Seyma3456 SeydaBesir-nal henüz uyanmamıştır bi de bebek oynuyor diye rahatsiz etmek istemedim mesaj attım sadece o bana döner büyük ihtimal
Zeynepksr Seyma3456 yok 37+ 5 oldum bugün bende duşa girdim ama ağrım sırtımdan kasıklarıma vuruyor düzensiz durmazsa bende gidecem siz kaç haftalıksınız
Emell Seyma3456 dr um her kontrolde kanama suyun gelmesi ve şansın vs olursa hemen gel diyor.acil dr u bakar durumu bana bildirir bekleme sakin diyor. Bencede bekleme git canimm.ruyamda bekledim. Bebeğin kafası geldi 😱😱😱
Seyma3456 Emell 😊😊 bana da dedi ama bebek hareket ettigi icin dakkalarimin düzene girmesini istiyorum hastanede sürünmek daha kötü çünkü dün gittim herseyi cok iyiydi kordon dolanması falan da yok onun icin telaslanmak istemiyorum
Smye Seyma3456 umarım gitmişindir yoğun kanama plesantayla da ilişkilendirilir beklemeyin arkadaşlar kan durumunda
despina234 Hayirlisiyla doğum olur insallah 💕 benim de pazartesi hem nst de sancı çıktı hem de 3 cm açıklık. Salı günü nişan geldi ama açılma için her şeyi deniyorum yine değişen bir şey yok. Sancilarim da düzensiz maalesef. Ne yapsam bilemedim 😐