Nilay01- duygu111222 devlet hastanesinde o gün doğumhanede hangi doktor varsa o yapıyor ve 48 saat kalıyorsunuz
duygu111222 Nilay01- mesela ben asla yatamıyorum daralıyorum aşağı inebiliyor muyuz istediğimiz vakit
Havin49_ dlraaclsz Eltim 3 sezeryan devlet de oldu hepsinde de çok memnun kaldı bende 4 ay sonra onun sezeryan olduğu hastanede sezeryan olucam Allah’ın izniyle
Nilay01- duygu111222 benim yattığım hastane de servis dışına çıkmak yasaktı servis içinde gezebiliyorsunuz
demirrleydi_ dlraaclsz bir hafta önce devlet hastanesinde ikinci sezaryeni oldum neyi merak ediyosan sorabilirsin canım benimde ilki özeldeydi