Ya arkadaşlar birşey sorcam ben 32 haftalık hamileyim Hakkariden geldim ailemin yanıan doğum için burda da 2 aydır bi doktora takipliydim ama doktor askeri hastanede hizmet veriyor ve doğuma girmiyor sadece takip yapıyomuş ve benim bundan yeni haberim oldu başka bir doktora haftaya randevu aldım sizce yardımcı olurlar mı acaba kabul ederlemi napıcam