momof3 anneyim01 Bana da yaptı bu ay awox maalesef pozitifti çok heveslendim bugün tekrar yaptım yine çok silikti zaten olsa koyulaşırdı diye düşündüm ama yine de kan verdim ve negatif.Awox predictor asla güvenim kalmadı.Bir daha yemin ettim test yapmicam çok üzdü
anneyim01 Prenses_qw Teşkkür ederim cnm İnş 🌸☺️🤲🏻 triod cıktı nödül Endokrine gitmem gerekyor ama o biraz korkutyor Dua edin
gulluomer31 Kızlar adetime 4 yaptım sılık çıktı bugün adetime 2 var yaptık tek çizgi çıktı aynı markayla yaptım ama kafam karıştı acilde kan versem çıkar mı