anneyim01 tatlım böyle şeylerin testlerle hiçbir alakası yok. İnsanları yanlış yönlendirme lütfen. Zaten testlerin üzerinde bile yüzde birlik hata payı olduğu yazar. Bu da sana denk gelmiş demek ki yada hatalı bi şekilde kullandın. Kan testinden daha kesin bi test olmadığını hepimiz biliyor olmalıyız. Benim bir tane testim pozitif çıkmıştı ama kan veremeden adet oldum bu da kimyasal gebelik olduğunu belli ediyor. Yani senin olayını en kaliteli marka da bile yaşayan var, testi görüp kan vermeden aldanmak hata.