Sfyyy Anladım. Sezaryen falan seçeneği olduğunda nöbetçi doktor kimse yine o mu giriyor acaba. Ve eşleri almamaları çok sıkıntı o an benim annem yetişemezse eşimden başka kimsem yok ki nasıl yaparım çok sıkıntı. Çomüde de aynı durum varmış sanırım. Hangi hastane bilemiyorum çok kararsızım