Benim arkadaşım mart ayında devlette normal doğum sancı odasındayken yanına istediğin kişiyi aldılar doğuma kadar istediğini yedi pilates topu falan çok memnun kaldığını söyledi bende devlette normal doğum yapacağım inşallah bir terslik çıkmazsa ebelerle konuşmuştum onlarda sancı odasına yanınızda bir kişiyi daha alıyoruz ama tercihen kadın olması daha iyi oluyor demişti