33+2 bebeğimin kilosu 1880 🤭 ağlasam mı gülsem mi minyonmuş . Benim kadar sağlıklı yiyen yoktur . Kefirinden tut avakoda , süt , yumurta , ceviz , muz..
Doktor ne kadar yersen ye çocuğun alacağı max bu dedi . Senden aldığı bu kadar gibilerinden konuştu . 36. Haftayı bekliyoruz . Duruma göre hareket edeceğiz 😩 hazırlıklı ol dedi . Sağlıklı ama bebek sıkıntı yok .