Arkadaşlar şuan tam 36 haftalık oldum bugün kontrolüm vardı bebeğim 34 haftalık gözüküyor ultrosnda ve 2400 gram olmuş. İlk gebeliğimde oğlum hep iki hafta önde gidiyordu ve 4200 doğmuştu. İster istemez şuan ki bebeğimin küçük olması beni biraz üzdü tabi ki önemli olan sağlıklı olması ama iki hafta geride gözükünce üzüldüm. Doktora gittiğim ilk günden beri ölçümde bir hafta geride gözüküyordu. Bu gebeliğimden bir önceki kimyasal gebelikti ve onun kanaması adet tarihi kabul edildi bu yüzden olabilir demişti doktorum ama bu gün gittiğimde bu 1 hafta geride gözükme durumu iki hafta olmuş. Kan sulandırıcı iğne kullanıyorum , colsin ve levetron kullanıyorum. Tabi ki vitaminlerimi de kullanıyorum. Kilo alması için ne yapabilirim en azından son haftalarımda. Ve şuan benim gibi olan arkadaşlar var mı ?