bssss Kızlar bu ay ilk defa denedim ve olmadı sanki yıllardır olmuyormuş hiçte olmayacak gibi ümitsizliğe kapılıyorum sizler kaçıncı denemede hamile kaldınız
Havin49_ bssss oğlumda 5 aylık evliydim hamile kaldım ikizlerime de oğlum 10 aylıkken hamile kaldım şuan oğlum 13 aylık ikizlerim 3 aylık
Papatya-18 PapatiA bende yaklaşık 1 sene sonra hamile kaldım şuan 9 haftalik hamileyim 8 ay once de kimyasal olmuştu
bssss Papatya-18 edayyyy kyaas 1 sene oldu tam evleneli geçen ay karar verdik ama olmadı ovülasyon testi kullanıyor musunuz peki
Cancuu bssss ilk gebeliğim kızıma planladığımız ilk ayda hamile kaldım, şuan 2.yi düşünüyoruz 2.ay olacak bu ayda tutmazsa🥺
Cancuu rmysadgzl bi muayene ol canm eğer bi sıkıntı yoksa akışına bırak elbet en güzel günde gelecektir küçük kelebek🥰
rmysadgzl Cancuu doktora muayene oluyorum ultrasondan bakıp her sey yolunda diyip gönderiyorlar bende akışına bıraktım açıkçası 💐❤️
mmm18 bssss 2 sene sonra kaldim düşük oldu, 4 sene sonra kaldım düşük oldu suan 7.yilim yine gebeyim umudunuzu kaybetmeyn nasipte varsa zamanını bekliyor demektir