DuruDefne_mommy [silindi] 1.sınıf çocuğumu okula gönderdim kocamı işe 😅😅bende kahvemi yaptım içiyorum😀.Son 2 ayım kaldi doğuma o yüzden tadını çıkarıyorum🥰
isimsiz12 [silindi] dün boğazım acıyarak uyandım heryerim kırık gibi üşüttüm sanırım ama gözlerim yanıyo basım agrıyo halsizlik var hâlâ yatıyorum 🥲🌸
isimsiz12 [silindi] geçmiş olsun 🌸20haftalık 🥲 ilaç vs kullanamıyorum zaten parol attım ama kendisine faydası yok onun eşim acılı bi çorba içirdi o biraz iyi etti sanki gece sürekli üstümü örttü o örttü ben açtım😄 sıcak ama napım
isimsiz12 [silindi] kesinlikle sürekli gittiğimiz kliniğe gidip bi serum yoluyla parol mu alsam diyorum çünkü gecen haftada çok agır bas agrısı yasadım agızdan alınan ilaç fayda etmedi serumla parol aldım o iyileştirdi biraz
isimsiz12 [silindi] inşallah ya böyle hasta olunca elden ayaktan kesiliyorum resmen herşeyin başı saglık diyorum tabi insanoğlu nankör iyileşince unutuyoruz🥲
Rusapolat [silindi] başaramicam galiba akdnndndnfnd oksijen yok, rahat uyku yok, bel ağrısı çok, açlık çok yetheeer