Meral_63 [silindi] horluyu 🤣sorsam kesin yoruldum diyecek iş çok vardı diyecek sabahtan akşama kadar yatan sensin diyecek eee adam da haklı 😂7 işe gidiyor bense 11 de uyanırım tabiki o yorulur ben değil 🤣😂
anneyim01 [silindi] Rezil olmazlar onlar yolunu bulur 😂 sen kendine iyi bak Sen cok Yaşa Allah hayırlı Ömür versin 🌸☺️ sana çiceğim
[silindi] seymasarsoy Ay ay dün gece ben galiba karın ağrısından tahtalı köye gidiyordum sabahı zor ettim bel ağrısı hiç bişey onun yanında sddfjfifjfk 😂😂😂
Rusapolat [silindi] başaramicam galiba akdnndndnfnd oksijen yok, rahat uyku yok, bel ağrısı çok, açlık çok yetheeer