EmellC Mrvztrk canım en güzeli evde kendin ağda yap. Onlar alışık hemen hemen yapar biter o şekil bi dürtüsü olur mu bilmem. Ben 9ay boyunca hep evde kendim yaptim. 39+4 doğum yaptım. 1gün öncesi yani 39+3 evde yaptım ertesi gün doguma gittim. Aynayı koy karşına hazır ağda bandı al. Telefondan aç bi dizi yavaş yavaş yap
EmellC Mrvztrk ah pardon yazmissin ben orayi kacirmisim tabi annelik korkabiliyor insan sabırlı güvendiğin birine git söyle müşteri olmadığı zaman vaktini sende kullansın yavas yavas yapsın
1aleynax Valla bende napcamı bilmiyorum 19, haftaya gireceğim ne zaman giderim bilmiyorum jiletle aldım ilk aylar gitmeyim diye çok acıyor onla aldıktan sonra
Maviice Ben 11 haftalığım şimdilik evde kendim yapıyorum. Eğer ağdaya alışkınsan sorun olmaz bence. Genelde kuaförler çok tecrübeliler hızlıca yapıyorlar sorun olacağını sanmıyorum eğer riskli durumunuz yoksa❤️