Mrvztrk Bu zamana kadar hep ağda yaptırıyordum özel bölgeme 26 haftalığım şuanda ağdaya gideceğim arkadaşım beni korkuttu kasılma olur falan neden gidiyorsun diye sizce var mı böyle bir şey
tahamommy Mrvztrk hayır tabi ki ya kim uyduruyorsa 🥴 en son 30. Haftamda gittim hala daha tertemiz duruyor en güzeli gidin bence kendinizi çok kasmayın
deryakrgz Mrvztrk 37+1 günlük hamileyim. Hamilelik başından beri gidiyorum. En son sezeryan olmadan öncede gideceğim. Yani acı eşiğiniz düşükse ve kendinizi kasıyorsanız gitmeyin..
Yazmelegi_ Mrvztrk eğer riskiniz varsa sıkıntı olur yoksa olmaz ilk gebelikte riskliydi jilet kullanmıştım bunda riskli değil agdaya gidiyorum
tahamommy Mrvztrk o kadarcık kasılmadan bişey olmaz canım illa ki canımız yanıyor başka bi yerde de karnın kas katı kesilmiyordur herhalde, sadece temiz bi yere gitmeye özen göster enfeksiyon vs açısındqn
beauhty İlk aylar düşük riski var ise önerilmiyor , ama yoksa ilk aylar bile gidiliyor ben de kızıma hamileyken hep gitmiştim doktoruma sorarak bir problemde yaşamamıştım
deryakrgz Mrvztrk ama kasılıyorum diyorsunuz 🙄 yani tehlikeli olabilir belki de kasılmanız o yüzden demiştim ben.
Merve-metin Mrvztrk doğuma kadar aldırdım hiç kasılma vs olmadı sonuçta kadınız ve temizlik yapmamız gerekiyor jiletle de alamazsın hamileliğin ilerledikçe aşağıyı görmek daha da zor olacak
Zge12 Mrvztrk ilk hamileliğimde 9 ay boyunca yaptım kızım 40 haftalık doğdu şuan 36 haftalık hamileyim en başından beri ağda yapıyorum
Ozgemlym Mrvztrk canım 24 haftalığız ilk kızımda da sonuna kadar gittim şuanda da gidiyorum. Bence bazen üzgünüm ama insanlar saçmalıyor yani.