IzguVeAnnesi yyhulya Canim doktor cati muayenesi yapicam diye haber veriyor mu? Yada sancin oldugu icin mi yapiyor ? Cokheyecanliyim bende 37+1’im bugun her Salı kontrole gidiyorum da .
yyhulya IzguVeAnnesi evet kendi söyledi yapalım diye sancım hiç olmadı bu zamana kadar şimdilik her şey normal doğuma uygun ama çatı muayenesiyle daha kesin konuşulmaya başlıcak o yüzden diyodu hep 37 38 gibi çatına bakarız diye
NvS IzguVeAnnesi canm bnm 36 da sancım cıktı bna bu ayı cıkarmaya bak dedı 38 de catı darlığına bakıcaz dedı 37 de gıtım sancm yoktu gene dedi haftaya catının dar olup olmadığına bakar dar ise sezeryan gunu verır yada ogun alırz dedı acılma varsa beklıcez artık dedı genelde soyluyolar dıye biliyorum cnm o korku içimi kemiriyor cnkı bnm şunun şurasında pazartesi ne kaldi 🤭
NvS yyhulya bnm kız da 37+3 ama bnm kı sag tarafa got atmayı sevıyo sag tarafım hep top gıbı geziyorum eşım dıyo senın bu karnın neden yamuk 😂o kadar çok kavuşmak istiyorum kı artk anlatamm zatan şuan herkez bu duyguyu cok iyi biliyordur artık o popoyu gormk istiyorum 🤗😂
yyhulya NvS aynen yaaa o minnak ayakların ve popoların bizden çekeceği var 😍 kesin doğduktan sonra da öyle bi tarafa dikip uyucaklar o totoşlarını 😂
IzguVeAnnesi NvS allah yardimcin olsin canim ya insallah acimaz canin guzel bir dogumun olur insallah bende merak ettim 37deyim cunku ama sanci yok agri yok bende acaba habersiz mi alir diye malum kuafor isi icin 😊
NvS IzguVeAnnesi amın cnm Allahm hepimize yardm etsn hayırlısı ile sag saglim almayı nasıp etsn Rabım yavrularımızı 🙏bazı doktorlar yapmayada bılıyormş cnm catı muayenesi belkı sana denk gelmiştr ☺️
NvS yyhulya ayy cok heyecanlandm dogurasm geldı ama doguramıyom 😂hayal etmesi bile cok guzl bişey onları ilk kucagımıza almayı koklamaya 😍
10esis09 NvS benım ılk gebelıgım ama anormal bı sekılde hıc korkmuyorum dogumdan kendıme cok guvenıyorum kötü dogumlrda okusam dıyorumkı benımkı kolay olcak bugün de ruyamda dogumum baslıyo doktoruma dıyorumkı sız bana ıkının demenız yeterlı ben 1 ıkınmada hallederım merak etmeyın dıyorum kendımı cok ıyı hıssedıyorum masalalh dıyım kendı nazarım degmesın 🤗 aslında suyumda sınırda sureklı yakın takıpteyım ama ıcım cok ferah rahat hayırlısı olsun hepımız hakkında ınsalalh 36+5 de gıttıgımde kilosu 3 kıloydu tam 🥰 bugün 37 yız🤗ınslalah hepımızın dogumu cok guzel gecer 🙏🏻♥️
NvS 10esis09 bnmde ilk cnm dogum korkusu yok ama catı muayenesinden korkuyorm delımıyım neyım 😂 bızm kuzuların kıloları gayt guzel maşallah boyle devam eder saglıkla gelirler inşallah 🙏☺️
IzguVeAnnesi NvS Olabilir canim her hafta gidiyorum ben sanci da cikmiyor birde nasil dogurucam allah bilir 😂
yyhulya NvS inşallah gelcez diye birkaç gün önceden haber verirler 😉aniden olursa ne yapcam diye düşünüyom ben de 😂 başımıza neler gelcek acaba Allahım yardımcımız olsun
10esis09 NvS amınn ınsalalh 🙏🏻 😂dogumdan korkmuyoruz catı dan korkuyoruz gercekten degısıgız bende bıraz korkuyorum ama dıyorum yaa senın oda kolay gecıcek kendımı rahatlatıyorum sanırım kendı kendıme terapı 😂
NvS IzguVeAnnesi bnm eşımin ıkızı var bna durup durup ne beceriksiz cıktın bı doguramadın yegenımı dııp duruyo artık bı dogursakta sevsek prenseslerımızı bnm kızın adı defne olacak Allah nasıp ederse 😍
NvS 10esis09 hıc sorma bi degışıklik var bnde oyle yapaym 😂aman catı muayenesi de neymiş hıh ben neler atlatm oda neymş iki sanılık bişy 😂😂ay inşallah ıkı sanıyelıktır 🤣🙏
tugce4161 NvS 37+4 olduk çok şükür 36 da gitmiştim 2.665 gram 49 cmdi cok şükür ikinci gebeligim yarin çatı muayenesi var haftaya da sancım olmazsa suni sancı ile doğum başlatılacak rabbim nasip ederse inşallah ❤️🤲🏻
NvS tugce4161 inşallah kolay gecer catı muayenesi pekı neden sancının gelmesıni beklemiyorlar da suni sancı veriyorlar acaba
Yalinn8 NvS korku yok, heyecan var tabii, hareketler epey zorlasti,uyku zaten uzun zamandir yok, derim agriyor bi de artik gerilmekten, bugun gunumuzu aldik, bebis dönmedigi icin zorunlu sezeryan maleseff
NvS Yalinn8 ah ah uykuya hasretlerdeyz desene bnm kucuk hanım dondu ama hala kanala gırmedı bakalm bnmkıde pazartesi günü bellı olucak ama dıyorm tabı gunul normal dogumdan yana ama saglıkla gelsın de ister normal olsun ister sezaryen yetrkı saglıklı bi şekilde kucagıma almayı nasıp etsn Rabım 🙏