Yuuu 5. Hafta itibariyle 2,5 hafta full istirahatti sonra yavaş yavaş yemek yapmaya başladım ama mutfağı felan eşim topladı onun haricinde bir iğne kaldırmadım ,ilk süpürge viledamı daha dün ilk kez yaptım valla dinlene dinlene yapmama rağmen ayaklarım şiş uyandım yine de zorlamamakta fayda var herşey olduğu kadar oluversin , 15+3 olduk , doktor onayıyla tatile gittim denize girdim bir düğün atlattık vs çok şükür yavaş yavaş oturuyor rayına herşey