yasemin110421 evet 1 hafta sürdü bitti, azalarak bitti aslında şöyle mesela 2 gün gelmedi hiç ,oh be bitti dedim sonraki gün geldi böyle oldu günleri topladığımda 7-8 gün lekelenmişim, 2,5 hafta yatak istirahati yaptım sadece tuvalete kalktım duşu bile sayılı almışımdır eşim yardımcı oldu diyebilirim , yemek vs hiç yapmadım sadece yemek yemek için yataktan kalktım. Geçer geçer inşallah hiç merak etmeyin birçok kadında çok daha fazlası oluyor hatta birinin yorumunu okumuştum sedyeyle hasteneye kaldırılmış sedye bile kan olmuş ama bebek sağlıklı.Yani rızkı varsa tutunuyor annesi , bizler de sağlıkla sıkıntısız bir şekilde kucağımıza alıcaz inşallah 🫶🏻