Nrmnulkr Hiç korkutma kendini bende burda bi kaç yorumda çok ağrı oluyor kol kalkmıyor üstüne yatılmıyor şişiyor falan diye yorumlar okudum korkarak gittim biraz tabi kişiden kişiye değişir ama ne hissettim ne sonrasında buz koydum duşta aldım gayet hiç hissetmeden geçti gitti☺️
Minikkkerkekkinnannesii Feyzanuuurk coğu abartmış cnm kendini kasmazsan agrı felan yaşamazsın. Normal aşı biraz yakıyor o kadar. Bi yan etkiside yok zaten.
Zuhaltzcn Feyzanuuurk ben de 25 haftalığım ikincisini oldum hafif şişme ve bir süre ağrı yapabilir dedi doktor normal bir durum
Hk1990 Feyzanuuurk 1. Dozda evet ağrı yaptı ama hemşirem 2 gün duş alma ve üstüne yatmam gafif atlatırsın ağrıyı demişti. öylede yaptım dediği gibi oldu . Benim size tavsiyem bu ikisi olabilir .
YadeOmer Feyzanuuurk benim 3 boyunca ağrıdı ağladım hatta o kadar diyim,ama 3 güne geçiyor inşallah canım Allah kolaylık versin ben şimdiden 2. Dozun derdine düştüm nasıl dayancam diye
Susam_Annesi Feyzanuuurk bende hicbisey olmadi ikinci dozuda yaptirdim bi ay sonra yine hicbisey olmadi ne ates ne agri sadece asi oldugum gunu dinlenerek gecirmistim
mrsdoruk Feyzanuuurk bende salı günü oldum akşamına çok ağrım oldu çarşamba günü de ağrım oldu sonra geçti bugün daha iyiyim
Mrvaydn18 Feyzanuuurk tetanoz bünyeden bünyeye fark eden bir aşı canım. İlk dozunda benim kolumu kanadımı kırmıştı resmen 😅ama 2.dozunda hiç ağrı sancı yaşamadım.
Elif3428 Ağrı oluyo bnde olmuştu 3gunde gecyo yapildiği kolu cok kullanmicaksin şişyo bide ama korkma şişmesi iğnenin tuttuğunu gosteriyomus kesinlikle yaptir demiyorum ama bazi doktorlar onermiyo ama ben yaptirdim 2tane oldu 3tane daha var isteğe gore bu hic korkma kasma yeter
Feyzanuuurk Elif3428 benim babam da istemiyordu olmamı aşıya karşi biraz bilmiyorum ya ne yapsak diğerlerini vurdurmssam bişey olur mu acaba