Feyzanuuurk Ben de ilk dozu oldum 27 de haftaya da 31 de 2. Dozu olcam. Ben biraz geç kaldım şimdiye normalde 2 doz da vurulmuş oluyormuş ama doğumdan 3 hfta öncesine kadar olabildiği içn skntı olmadı. Ben braz korktum açıkçası çk ağrıyo kaldıramıorum kolumu 2 hafta 3 hafta sürdü diyenleri okudum burda zorunda da olmayınca olmaym demiştm ama sonra neyse yaptıraym dedm ondan geciktim. Ama hiçte öyle olmadı boşa korkmuşum yapılırken hçbşy hssetmedm ertesi gün hafif ağrı oldu 2 3 gün sürdü max o da çk hafif ağrıydı kolumu kaldıramicak kdar değil. Çocukluğumdan beri aşı fobim varda ondan korkmuştm bn ama bünyeden bünyeye göre değişiyo. Ha bide ben ilk dozu aldm eve geldm baya bi buz koydum şişmesn ck ağrımasn diye belki onun da faydası olmuştur siz de öyle yapın korkuyorsanız da korkmayın hç herkese aynı etki yapmıyor.