Sblbrt doğduktan sonrada titriyorlar bacakları falan.ben çok korkmuştum epilepsi falan diye doktor bunlar refleks 2 aya geçer demişti geçti.anne karnın da da aynısını yapıyordur belki.doğduktan sonra tepinmesi gerinmesi yumulması bile aynı anne karnındakine benziyor karnının içindeki aynı hareketler aaa demek o buymuş diyebiliyorsun yine de doktoruna danış istersen