Seahar oğlumda da yaşadım 29 haftalık falandı sanırım acile gittim erken doğum dediler yatış vermişti bir gün şükür çabuk toparladık gününde doğdu bu oğlumda da sürekli doğuracak gibi hissediyorum kendimi doktor normal dedi gidince sor sen ihmal etme