kbraa2727 canm benim kan değerlerim vve çoğu değerim sıkıntılı böbrek fonksiyonları düzgün çalışmıyor akciğer enzimleri yüksek bursa da oturuyorum üniversitesinde gidiyorum ve bak tek tek yazicam
Gastroenteroloji Genel cerrahi endokrinoloji hematoloji nefroloji diyetisyen ve adı aklıma gelmeyen 2 bölüme daha yönlendirdi kaburga göğüs kafesi altında Ağrı batma nefes darlığı yaşıyorum aynı zamanda ve gittiğim her bölüm gebelikte hiç bişey yapamam ilaç veremem film çekemem ultrasonla Bebek büyüdüğü için görüntü sağlanamaz gebelik sonrası gelin dediler o kadar yer gezdigime mı yanayım o halde doktora ayrı söylendim o yüzden haklılar yani kendince gebelikte normal kabul edilmek zorunda kalınıyor çoğu sey