Ftmn123- prodoctor, novacheck öneririm ben bebetime erken gebelik testi ile öğrendim. Moralinin bozulmasını istemiyorsan kaset testle hiç uğraşma alacaksan da çok kaliteli çok hassas olanını al sana şöyle söyleyeyim benim beta tahmini 300lerdeyken bile hayalet çizgi cikariyordu sözde 25 ken algilarya kaset test. Ama markası iyi değildi mimeaydı. Tavsiyelerim bu şekilde. Ve sakın regl gününe kadar moralini bozma yumurtlama günlerini degerlendirdiysen. Regl günün sabahı ilk idrarla erken gebelik testi yap çıkan sonuç yüzde doksan doğrudur.