mlke2906 geçtiğimiz ay bende de yumurtlamadan 4 gün sonra başladı.Ağrı şeklinde değil batma şeklinde başladı.Vücut ısımda yükselmeler yaşadım.Değişik biçimde akıntılar yaşadım.Göğüslerim ilk defa bu kadar hassaslaştı vs vs bir çok belirti yaşamaya başlamıştım.O kadar hissediyordum ki hamile olduğumu.Her belirtim hamilelik belirtisine çıkıyordu.Ama gelin görün ki idrar ve kan testlerim negatif çıktı.Ben o yüzden biraz yıkım yaşadım.Yani demem o ki regl belirtisi ve hamilelik belirtileri aynı.Ümitsizliğe düşmeyin ama benim gibi vücudunuzda hissettiğiniz değişimler yüzünden hamilelik psikolojisine de çok girmeyin daha büyük yıkım yaşamamak için.Bazen hormonlar değiştiği içinde bu tarz durumlar yaşanabiliyor.Ama inşallah sizinki hamile olduğunuz içindir.Rabbim nasip etsin🌸