Fatmandrsv Selo3 yavrularım onlar evladın birbirinden farkı yok bence. Daha özerkler ama aşk gibi bir şey işte :)
Selo3 Fatmandrsv Ay tabikide hiç bir birinden farkı olur mu sevgi açısından ☺️ hareketlilik için söylüyorum ben
Fatmandrsv Selo3 ilk oğlum gayet sakindi kolay , masum akıllı hiç öyle erkek çocuğu denilen kalıplarda değildi. 2.si tam o erkek çocuğu oldu :)) hareketli yerinde durmayan arabalarla kamyonlarla oynayan komik eğlenceli :) hepsi birbirinden farklı oluyor bence
Selo3 Fatmandrsv Allah iyi insanlarla karşılaştırsın sağlıklı huzurlu oluşumlarda hareketli olmuş olmamış önemli değil 🤍🧿