Selo3 Ehjfjsjs Biraz daha dikkat etmeye çalışıyorum normalde aktif sporcu olduğum için çok oturmak bana göre değil ondan hareket berekettir diyip gittim 😂
Ehjfjsjs Selo3 😂 yaa haklısın sende aktiflik iyi oluyor her zaman ama bazen de işte dinlenmek gerekiyor 🤗
Ehjfjsjs ABusraaaa inşallah canım dediğin gibidir teşekkür ederim duaların için 🥰 evet folik asit duydum tekrar olursa öyle yapayım sağol canim
Ehjfjsjs Selo3 ahaha evet evet ben yine oturamiyrm bire başladı büyük oğlum 1 haftadır uyum haftasına gittik geldik bugün rahatladım servise verdik yoksa nanaydim😂
Brna-34 Selo3 zaman çabuk geçse de görsem diye sabırsızlanıyorum acaba ne kadar kilo aldı son durum ne 😬😊 sağlıkla kucaklarimiza alalım inşallah yavrularimizi benimde oğlum olcak 😊