Ezgi3545 bende şeker yüklemesi yaptırmadım canım 28. Haftadan itibaren benimde suyum fazla ve perinatoloji takibindeydim doktor parmaktan ölçüm yap dedi asla da şeker yüklemesine zorlamadı, şeker yüklemesi yapılmadan anlaşılmaz diyenleri anlamıyorum doktordan daha mı iyi biliyorlar? Velhasıl eve ölçüm cihazı aldım yediklerime dikkat ettim günde 3 öğün ölçüm yaptım benim şekerlerim güzel çıktı ve doktorla da konuştuk su fazlalığını %50si sebepsizmiş bana yaptırsan sende şeker çıkmazdı dedi hala daha suyum fazla bebekte bi sıkıntı olmadığı sürece önemli değil, şeker yüklemesi yaptırsan da diyet yapman gerekicek yine evde ölçüm yapman gerekicek ve eğer düşmezse o zaman insülin kullanımı başlayacak. İlk yapacağın şey yine takip yani evde kan şekeri bakman lazım yediklerini ölçümlerini yaz mutlaka doktoruna göster kararını onunla vericeksin yani sen şeker yüklemesi yaptırsan da suyun fazla olduğu için yediklerine her halukarda dikkat etmen lazım. Karbonhidrat tatlı ve meyve bir süre bunlardan uzak dur farkı görürsün inşallah