alpomm Kızlar sizce var mıdır. Adetime 6 gün var. İlk idrar değil bide. Erken gebelik testiyle baktım
alpomm Ebrak var canım başka testimde yarın da değil diğer gün sabahtan yapayım 4 gün kalmış olur hem
alpomm happymomdayss ilkiminannesi Busyusad kcckckcnckck Moz Zeynep248 Esma006 Ebrak günaydın kızlar bugün ilk idrarla denedim yorumlar mısınız ? Bat 5 gün var https://mutluresim.com/images/2025/09/10/XiPVjo
kcckckcnckck happymomdayss yaa bende kızlar adetim 15 16 Eylül kan verdim negatif 18 agustosta regl olmuştum sizce erken mi verdim bişey diyin ya bana
alpomm Zeynep248 umarım çünkü çok heveslendim geçen ayda negatifleri hep gördüm hiç silik dahi görmemiştim ilk kez gördüm
kcckckcnckck alpomm ya acaba ben erken mi verdim doktor baktı herşey çok iyi dedı yumurtalıklar temız dedı ama yoktur dedı ama sen yine kan ver ama adeti bekle dedi bende ümitsiz oldum biraz acaba erken mi verdim
alpomm kcckckcnckck geçen ay çok stresten 25 günde oldum bu ay takvim 28 günü döngüsünde ondan dolayı. Adetim düzenlidir ama geçen ay çok stres yaptım 3 gün önden oldum