Esra11_10 Talentedmom yaa acaba cevabımı görmediniz mi siz hangisini diyordunuz linkini atabilir misiniz
Talentedmom Esra11_10 ikisinin de ucu aynı modelleri farklı beneğiniz erkekse farklı modelleri renkleri de var
Fatmanurkoglu Fatmanurkoglu bende 5 yıl önce doğar doğmaz vermiştim ama sürekli değil ara ara veriyordum bir aylıkken avent aldım tek seferde tuttu. Şimdi yine hamileyim insaallah bu bebeğimle tutar
Talentedmom Esra11_10 belirli bir zaman sonra tutar ben de öyle ümit ediyorum apIna anne sütü sık sonra emzik ver
Yenibirannee Esra11_10 2 kızımada onu aldım bu 3. olcak onada aynısını aldım evet pahalı ama damak yapısına zararı olmayan bir emzik ve coğu bebek tutuyor