Bebeğim damaklı emziği tutmadı damaksız aldım onu da tutmadı şimdi avent emzik aldım kargoda ama tutar mı acaba bide çok pahalı bence fiyatları kararsızım ama denemek istiyorum son zamanlarda çok ağlıyor bebeğim ben de tekim sabah 6 da başlıyo gece saat 11 e kadar çok yoruldum