[silindi] ben 5. Haftada öğrendim ama belirtim de yoktu aslında pek adet gecikmesi yaşadım ama adet olucam sandım baya ağrılı geçti çünkü , gecikmeden 2 gün sonra test yaptım 2. Çizgi haftaya göre çok belirgindi bu da ikiz belirtilerinden biriymiş, 3 gün sonra kadın doğum doktoruna gittim başta ikinci keseyi kanama alanı sandı sonra keseye benzetiyorum önümüzdeki hafta yine gel dedi gittiğimde ikiz olduklarını kesin öğrenmiş oldum 🥰