Mrv-ElfAda Blue41 Bugün 29 haftalık olduk. Biri kız biri erkek çift yumurta ikizleri. Bel ağrım çok oluyor. Çalışıyorum. 34. Haftaya kadar çalışabilir miyim diye düşünüyorum. 35. Haftaya da senelik izin yapıştırmayı düşünüyorum
Gizmmis Blue41 25+3 serklajlıyım yatıştayım çok zor 🙈 10 hafta daha dayanabilcez mi çok merak ediyorum 🙏🏻
Blue41 Ayy benimkiler küçük diye daha hissedemiyorum çok merakta kalıyorum bir an önce büyüsünler istiyorum bende😂 tek mi çift yumurta mı 🥹
Blue41 Sağlıkla kucağımıza alalım İnşallah hepimiz 🥰perşembe ikili tarama testim var 12+1 olucaz o zaman muhtemelen tam anlaşılmayacak çok merak ediyorum
Blue41 Mrv-ElfAda ah güzel anne çok zordur tabiki ya 35. Haftaya kadar dayanabilecek misin erken çıkma olasılığın yok mu
Fuunndaaa Benimde 12+3 daha yolun başındayım, inşallah sağlıkla sıhhatle kolaylıkla kucaklarımıza alırız🙏