busrax_ kızlar yumurtlama akıntısı gelmeden de yumurtlama olur mu? her ay mutlaka o akıntıyı görürdüm ama bu ay olmadı
Sevgiiss busrax_ bazı aylar oluyor bazı aylar olmuyor hatta takvime not ediyordum. Bazen akıntıdan 2 gün sonra pik oluyordu bazen 1 hafta sonra canım. Pek güvenilir değil gibi en azından bende öyle
busrax_ Bir1kelebek sürekli kontrol de ettim kendimi. bu ay ovulasyon testi yapmıyım dedim akıntıyla eş zamanlı yumurtlama oluyordu ama bu kez de şansıma akıntı olmadı
Bir1kelebek Benim normalde yumurtlama zamanı sancı girer falan ama bugün çok şiddetli sancılarım rahatsız oldum tek taraflı yumurtlama akıntısıda geldi baya bugün o gün inşaAllah 😮💨🤕 sen iki güne bir değerlendirdin mi döngünün kaçıncı günündesin
busrax_ Bir1kelebek 15 günündeyim pcos yok her ay mutlaka o akıntı gelirdi bu ay olmadı anlamadım bende
Cimcime30 busrax_ Büşra cnm 1 lıtree suya 15 adet incir koy kaynat her sabah aç karnına bır bardak tüket ıkı adet arası yap bunu hamıle kalıyormuşsun bır yerdenokudum bende yapacam regl olayım
busrax_ Cimcime30 bu ay yumurtlama takibi yapmadım regli olursam bende o zaman ona başlarım. Kesin bu ay da olmayacak zaten
Cimcime30 busrax_ Benım kendımden umudum yok😀dun yasmın hap bıttı regl olmayı beklıyorum kı ılac başlasın doktor
Cimcime30 busrax_ Histeroskopı ve lakoroskopı oldum ya rahım kendını toplasın dıye korunma amaçlı ıste verdı