Deletedmom344 yok zaten bendede enfeksiyon varmış idrar tahlilimde çıktı ama idrar yaparken yanmam yok, yaptıktan sonra ağrıda sonradan çıktı doktora tahlil sonuçlarımı göstermeye gittiğimde yoktu o yüzden onunla alakalı mıdır acaba diye merak ettim ? Dr bol su iç dedi birde monurol diye tek içimlik bir ilaç verdi, inşallah geçmiştir :)