buuussraaa İyi aksamlar arkadaslar 7 haftalık gebeyim antibiyotık verdi doktor kullanıyorum ama bi sorum olacak elma sirkesi iyi geliyor diye duydum elma sirkesi ve suyu karıştırıp günde bi kaç kez onunla temizlensem bi zararı olur mu sizce çünkü küvete biraz elma sirkesi damlatıp içinde oturun diyorlar bende sadece elma sirkesi belki agır olur diye böyle bişey düşündüm
Miniks29 buuussraaa Canım ben çok kötüydüm bana da antibiyotik verdi üç gün ama ben 15 haftalığım. Ağrısına dayanamadım her tuvalete çıkışımdan sonra biraz elma sirkesi onun beş katı su karıştırıp pamukla sildim öyle çıktım 5 günün sonunda geçti
Sengulkrgz buuussraaa evet bende duymustum fakat yapmadim hic... doktorumda gebeligimin basinda oldugjm icin ilac vermedi...Bana sadece bol su ic dedi ve bol bol su icerek enfekaiyonu kisa surede attim ustumden...Emin ol en iyi ilac su...bol su ic rahatlayacaksin
Semtekin buuussraaa cnm gecmiş olsun bndede oldu cok kötü geçirim düşüğe neen oldugu içinde çok korkmuştum verdiği antibiyotikle 2 günde kendime gelmiştim tabi bol su içtim sadece tuwalete giderken kalyim onun dısında hiç kalkmadim bnde kanamayıda baslatmişti
buuussraaa Miniks29 canım aynen bol suyu ihmal etmiyorum antibiyotiginin adı neydi acaba benimki antibiyotik kullanmadan önce bu kadar kötü degildi şuan baş kısmı bildigin yarılmış orası acıyor galiba zaten benim ilaçtan önce hiç bi sikayetim yoktu ilacı kullanınca oldu anlamadım ki bu şekilde mi söktürüyor iltihabı ilaç 😏
buuussraaa Sengulkrgz canım inan suyu o kadar cok içiyorum ki bi ara günde 5 lt oluyordu fazlası zarar biliyorsunuz kendimi zor frenliyordum 😏
Betuel11 bol su iç ayaklarını sıcak tut sıcak su torbasını yanından eksik etme sirkeyi doktoruna danış ben içiyordum suyla karıştırıp içme dedi bana o senin dediğin nasıl olur bilemem genelde vajinanın ph değeri için saf sudan başkasını tercih etmeyin deniliyor benim bildiğim kadarıyla
buuussraaa Betuel11 sıcak su torbası benim kankim ya :)) sıcak iyi mi gelirmiş ilk defa duydum canım :)
Miniks29 buuussraaa canım ilaçtan sonra artıyor gibi biraz ama ondan sonra azalıyor geçti Benimki. söktürüyor sanırım. İlacın ismini hatırlayamıyorum bakınca yazim sana
buuussraaa AlininAysesii canım valla bana saçma sapan bi antibiyotik vermiş ve şuan anladım ki antibiyotik bana yan etki yaptı bıraktım yarın da doktora gidecegim sormak için antibiyotik mantar yaptı bende büyük ihtimal çünkü daha öncede başka bişey için bi antibiyotik kullanmıştım rahmimde aynısı gibi şikayetler vardı ki ilaçdan önce bunlar yoktu 😏
Deletedmom344 Nesli2101 Sık sık idrara çıkma, idrarı tam boşaltamama hissi, idrar yaparken yanma, kasıklarda ağrı. Mesela kuzum benim hiç yanmam falan yoktu ama çok sık idrara çıkıyordum ve enfeksiyon varmış.
Nesli2101 Deletedmom344 bende sık lavaboya çıkıyorum ama hamilelikten mesaneye baskı yapıyordur normaldir diyordum
honey Deletedmom344 ya benimde idrarımı yaparken yanma yok ama idrarımı yapıp bitirdikten sonra kasıklarda bir ağrı oluyor. Bugün sağlık ocağındaki doktora sordum bu ağrının idrar yolu enfeksiyonumla bir alakası var mı diye yok dedi ama emin olamadım, kontrol randevumada daha var kendi doktoruma sormam için. Sizde bu tarz bir şey oluyor mu ?