caglartrr walla senin baya belirtin erken olmuş ama herkes de herşey geç yaşanacak diye bir şey de yok belki senin bünyen farklıdır bende de sadece kaşık ağrısı var adet olacakmışım gibi agırıyor hemde bakalım inşallah o ay bu ay olur hepimiz için 🤲😘❤️