Selam iyi geceler bacilarim bende bu ay ovulasyon testi yaptim ilk defe bakalim nasip Allahtan gecen ay 21agustos oldum genelde 5-6gun gecikmeyle olur bende bazer 3 bazen 6gun o yuzden ben kendimi 27olur adet diye alistiriyorum beklemedeyim degerlendirdim yumurtlama gunlerini nasip diyip bekliyorum ama ara sira kucuk kramp agrilari oluyo adet olcakmisim gibi kucuk sancilarda bilemedim vallahttps://mutluresim.com/images/2025/09/10/XiKPpi.jpg