Esra11_10 aynrkrbs33 başka doktora gidin ozaman ama korkmayın doğumun başladığını anlıyorsunuz ve o an muayneyi hissetmiyorsunuz sancı ağrısı onu da geçiyor gerçekten 😊
Eyllullu aynrkrbs33 yani acıttığı için değil ama söyledikleri yüzünden ben olsam gitmezdim ne kadar kötü hiç psikolojinizi düşünmüyor
aynrkrbs33 Eyllullu muhtemelen gitmiycem tekrar. Devletteki doktorumdan devam etmeyi düşünüyorum ben de
beyzanuruzumcu8087 Sayoss evet canım istemiyorum ben imza atarım de geç asla yaptırma istemediğin bsyi saniyelik birşey ama canımız yanıyor sonuçta ben nefret ediyorum o muayeneden
Sayoss beyzanuruzumcu8087 evet benim için resmen travma çünkü ilk gebeliğimde 3 gün boyunca sancı çektim ve sürekli alttan muayene oldum en son sezeryana girmiştim bidaha asla alttan istemiyorum 😣