Bizde eşim hergün yeni isimle gelir şunu koycam die seslenir bi kulağa hoş geliomu die bende beğenrsem evet olabilr diorum olmazsa hayır minicik çocğa bu isim olurmu diorum alttan alttan vazgeçiriorum 😁 iki çocuğmun isminide babası buldu biçok seçenk arasndan kura çektik hangsi çıktıysa onu koyduk ama rızamın olmadığı isimler yazılmadı hiç Allah var ortak seçtklermizden oldu hep kurada yani iki tarafnda rızası olmalı bi taraf diretmemeli ben koycm benm hakkım die