Kim en güzel ismi bulursa o koyulmalı 😂😂 oğlumda sen ben diye hiç düşünmedik omu bumu diye bulduğumuz isimleri söylüyorduk en son eşim bi isim buldu bende çok beğendim koyduk.şimdide kızım olucak Allahın izniyle kardeşlerime falanda diyorum siz seçenekleri sunun kiminki içimize siner beğenirsek onu koyarız 😂 tabi benm çevremde illa bu olsun diye diretecek kimse yok ondan rahatım. kimse anneye bu konuda baskı yapmamalı