Gizemtoprakmina Bende Derin Lina koyucam inşallah kızımın adını :)) 34ncü haftadayız ablasının adı da Toprak Mina :)
Caqlasu Nnazli1996 Yan komşunun kızının ismi Lina. Sesleniyor arada duyuyorum, kulağa hoş geliyor 😊😊😊
Aslitiryak Benim tanıdığım lina var biri polen biri Rus Türk ismi değil içe araştırın modernleşmek adına yabancılaşıyoruz resmen ( bu arada tr yaşamıyorum )
Sevdaliza Aslitiryak Liza ismi gerçekten yırtma dışında çok mu kullanılıyor ben Liza istiyorum canım bi fikrin var mı bu isim hakkında
Aslitiryak Sevdaliza memesef evet liza lşsa lina mila miya liya bunlar zencilerde bile var kaç kez duydum